Udvælg det rette mobiltelefoni til arbejdstelefoner

Arbejdstelefoner er en langt mere integreret del af et arbejdsliv end det hidtil har været. Det skyldes både teknologiens udvikling, men ligeledes, at størstedelen af vores arbejdsprocedurer kan tilgås via vores smartphone eller mobiltelefoner. Dette kan både være gennem opkald, på sociale medier eller via medarbejderplatforme. Derfor er det også en god idé at ledelsen investere i arbejdstelefoner, så medarbejderne ikke er nødsaget til at benytte private mobiltelefoner til både privat- og arbejdsliv.

Dette ville i stedet højne stressfaktoren hos den enkelte medarbejder, da man så ville have sværere ved at holde fri uden for arbejdstid. Udover at den rette mobiltelefon skal udvælges til arbejdspladsen, kræver en arbejdstelefon også mobiltelefoni og et mobilabonnement. Du får hjælp til at udvælge den rette arbejdstelefon nedenfor. 

Arbejdstelefon eller håndværkermobil?

Nutildags skelnes der mellem en arbejdstelefon og en håndværkermobil. Dette skyldes, at en håndværkermobil skal være mere robust og kunne klare flere tæsk i hverdagen, end en arbejdstelefon som benyttes på et kontor. Så hvis din arbejdsmobil skal være hårdfør, slidstærk og robust så er det intet problem da der findes mange mærker som laver dem. Mobiltelefoner med tilnavnet antyder at de er skabt til at blive brugt mens du arbejder, eksempelvis på en byggeplads eller lignende. Den tåler både at blive tabt, men også skidt og snavs. 

Omvendt kunne en arbejdstelefon til kontorarbejde være en af de smartphones der findes så mange af lige nu. mange smartphones kan stadig være robuste, enormt kraftfulde og er oplagt som arbejdstelefon. De er særligt oplagt, hvis du arbejder meget med sociale medier, selv skal skyde content til medier som Instagram eller Facebook, da den indeholder et rigtig godt kamera. 

Udvælg mobiltelefoni

Når den rette arbejdsmobil er udvalgt, skal det rette mobiltelefoni også udvælges. Det kan være svært at navigere i, hvilket mobiltelefoni der er det bedste for din virksomhed, da der findes et hav af udbydere. Du kan derfor få hjælp til at finde den rette mobiltelefoni til din firmatelefon ved at udfylde en formular via linket, der specificerer dine krav og forventninger. Herefter modtager du et tilbud og kan underskrive aftalen. På den måde er processen forsimplet en hel del. 

Læs også:  Værktøj til mere effektivitet på arbejdspladsen
Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

You May Also Like